English terms of trade coming soon!

HANDELSBETINGELSER

Betaling og levering

BETALING

Glittergrej modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Betaling vil først blive trukket fra din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK, og er inkl. moms. ​

Når du handler hos Glittergrej behandles kortoplysningerne af en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. Alle kortoplysninger håndteres i overensstemmelse med kortorganisationernes regler. Glittergrej sender dig en e-mail med din ordrebekræftelse. Når ordren er afsendt, vil du modtage en e-mail med din faktura.

LEVERINGSTID

Alle ordrer bliver sendt indenfor 1-5 hverdage, med mindre andet er angivet under produktbeskrivelse. Vi sender vores pakker i Danmark med DAO inkl. trackingnummer, som du vil modtage på mail når varen er afsendt.

FRAGTPRISER

Forsendelse i Danmark:

Pakke med DAO: 39-49 kr

Gratis fragt ved køb over 499 kr gælder kun for forsendelser i Danmark

Brug kode: FRIFRAGT ved køb over 499 kr for at opnå gratis fragt

Estimeret leveringstid:

daoSHOP (Pakke til udleveringssted) - forventet levering 1-3 dage

daoHOME (Pakke til privat) - forventet levering 1-3 dage

INTERNATIONAL SHIPPING

Glittergrej ships to most of the world.

Packages to the EU can be send with or without tracking. If you choose the shipping option without tracking, it will be send at your own risk. If the package gets lost in the mail, you will not be refunded by Glittergrej.

Shipping prices: 33kr - 275 kr (depending on which country)

Estimated Delivery time:

The Nordic countries: 2-6 business days

The EU: 3-6 business days

Rest of the world: 5-15 business days

If you can’t find your country at checkout, write us at kys@glittergrej.dk

Free shipping on orders over DKK 499 only applies to shipments in Denmark.

EMBALLAGE

Alle pakker bliver sendt i beskyttende emballage, således at produktet ikke tager skade under forsendelsen.

IKKE AFHENTEDE PAKKER

Ikke afhentede pakker som sendes retur til Glittergrej, kan sendes tilbage til kunden igen, mod en genbetaling af fragt


Fortrydelsesret

Når du shopper på glittergrej.dk, har du retten til at fortryde dit køb. Fortrydelse skal meddeles til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal vi senest 14 dage have produktet i hænde. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Du skal meddelelse os, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, ved at sende en mail til kys@glittergrej.dk. Ved speciellavet og personliggjorte produkter, tilbydes der ikke ombytning eller returneringer.

Ved returnering kan du oprette returlabel her.

Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav

Returneringsomkostninger skal du selv afholde, og bestilles igennem Glittergrejs returportal. Hvis vi er kommet til at sende dig en forkert vare, skal du ikke betale returomkostningerne. Se under tilbagebetaling for procedure.

Hvis du ønsker at returnere varen personligt, kan du kontakte os på kys@glittergrej.dk

Pakker der sendes retur skal indeholde informationer om navn, ordrenummer og begrundelse for returnering.

TILBAGEBETALING

Når returpakken modtages vil vi gennemgå pakken. Er der grundlag for en refusion vil vi automatisk tilbageføre pengene til den konto du afgav din ordre med - ønskes tilbagebetalingen på en anden konto, så kontakt os venligst inden du sender en pakke retur

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Manglende original emballage kan udgøre en værdiforringelse.

Du må gerne pakke din Glittergrej plakat ud af røret og se om den lever op til din forventning. Det er dog vigtigt for returnering, at plakaten ikke bliver bøjet, får et hak eller andet, som kan være med til at forringe varens værdi. Dette vil betyde, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det samme gør sig gældende ved alle Glittergejs produkter, du må gerne tage varen ud og se og prøve den. Du må bare ikke tage varen i brug.   

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer på. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Generelt for alle produkter skal du for at modtage hele købsbeløbet retur altså gøre det samme, som man må i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. I tilfælde af værdiforringelse, fratrækkes denne købsbeløbet. Det er op til Glittergrej at vurdere varens stand. Tilbagebetalingen sker først når Glittergrej har modtaget varen retur.

Gavekort: Gavekort kan kun refunderes, hvis kortet ikke er taget i brug. Delvist brugte gavekort kan der derfor ikke modtages tilbagebetaling på.

Husk at gemme din kvittering for returforsendelsen.


Reklamation

Du har 2 års reklamationsret.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.

Ved reklamation rettes henvendelse til kys@glittergrej.dk

Du vil blive bedt om at fremsende billede af de forkerte varer. Du vil herefter hurtigst muligt blive kompenseret, hvis billedet viser en forkert levering. Glittergrej forbeholder sig ret til at afhjælpe fejl eller mangel, ved at erstatte med en ubeskadiget vare (af samme type), frem for at betale købesummen tilbage. Glittergrej forbeholder sig ret til at tilbyde afslag i prisen, hvis kunden accepterer dette. Reklamationen frafalder ved forkert håndtering af produktet – se under Tilbagebetaling.  

Ved returnering skal navn, ordrenummer og at du ønsker at gøre brug af din reklamationsret fremgå. Ved reklamation dækkes returneringsomkostninger af Glittergrej i et rimeligt omfang.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

FORBEHOLD OG ANSVARFRASKRIVELSE

Der tages forbehold for eventuelle pris- og korrekturfejl, tekniske fejl og udsolgte varer, herunder arbejdskonflikter og mangler ved eller forsinkelse af leverandør. Det kan ikke garanteres at farver stemmer overens med dem på din skærm, da farveindstillinger på skærme kan være individuelle.


Klage

Har du en klage over et produkt købt på Glittergrej.dk, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: kys@glittergrej.dk